TFT: Transistor à film sottile
LCD: Display a cristalli liquidi
TFT LCD hè custituitu da dui sustrati di vetru cù una strata di cristalli liquidi incruciate trà, unu di quale hà un TFT è l'altru hà un filtru di culore RGB. TFT LCD funziona utilizendu transistori di film sottile per cuntrullà a visualizazione di ogni pixel nantu à u screnu. Ogni pixel hè custituitu da subpixels rossi, verdi è blu, ognunu cù u so propiu TFT. Questi TFT agisce cum'è switch, cuntrullendu quantu voltage hè mandatu à ogni sub-pixel.
Dui sustrati di vetru: TFT LCD hè custituitu da dui sustrati di vetru cù una strata di cristalli liquidi inseriti trà elli. Questi dui sustrati sò a struttura principale di a visualizazione.
Matrice di transistor di film sottile (TFT): Situata nantu à un sustrato di vetru, ogni pixel hà un transistor di film sottile corrispondente. Questi transistori agiscenu cum'è switch chì cuntrolanu a tensione di ogni pixel in a capa di cristalli liquidi.
Stratu di cristalli liquidi: Situatu trà dui sustrati di vetru, e molécule di cristalli liquidi giranu sottu à l'azzione di un campu elettricu, chì cuntrola u gradu di luce chì passa.
Filtru di culore: Situatu nantu à un altru sustrato di vetru, hè divisu in subpixels rossi, verdi è blu. Questi subpixels currispondenu unu à unu à i transistori in a matrice TFT è inseme determinanu u culore di a visualizazione.
Retroilluminazione: Siccomu u cristallu liquidu stessu ùn emette luce, TFT LCD hà bisognu di una fonte di retroilluminazione per illuminà a capa di cristalli liquidi. I retroilluminazione cumuni sò LED è lampade fluorescenti à cathode fredda (CCFL)
Polarizzatori: Situati nantu à i lati interni è esterni di dui sustrati di vetru, cuntrullanu a manera chì a luce entra è esce da a capa di cristalli liquidi.
Tavulini è driver ICs: Adupratu per cuntrullà i transistori in a matrice TFT, è ancu per aghjustà a tensione di a capa di cristalli liquidi per cuntrullà u cuntenutu affissatu nantu à u screnu.
Tempu di post: 20-novembre-2024